-
-
KRZYK BUNTOWNIKA - NARODZIŁ SIĘ ZE SPRZECZNOŚCI, CHARAKTERYSTYCZNEJ DLA LAT 80. XX WIEKU, STARCIA POMIĘDZY „MIEĆ” I „BYĆ”. Z JEDNEJ STRONY NOWO NARODZONE ŻYCIE – POPKULTURA, ŚWIATŁA, RYTMY I KOLOROWE TRENDY MODOWE. Z DRUGIEJ – WAŻNE PRZEMIANY SPOŁECZNE, ROZWÓJ SUBKULTUR MŁODZIEŻOWYCH, Z KLASYCZNYM JUŻ HASŁEM „NO FUTURE” NA CZELE. STROJE, GAZETY I HASŁA POWSTAŁE ZGODNIE Z IDEĄ „DO IT YOURSELF” – MANIFEST PRZECIW JASKRAWEMU, KOLOROWEMU ŚWIATU, TYLKO POZORNIE BEZTROSKIEMU.
DZIŚ PUNKOWI BUNTOWNICY Z LAT 80. PRACUJĄ Z POWODZENIEM DLA WIELKICH KORPORACJI. NAWET JEŚLI NIE NOSZĄ AGRAFEK, KOLOROWYCH IROKEZÓW, ŁAŃCUCHÓW CZY ĆWIEKÓW, NIE STRACILI SWEGO WEWNĘTRZNEGO PAZURA I CZASEM CHCĄ GO POKAZAĆ. POWIEDZIEĆ, ŻE CHCĄ CZEGOŚ WIĘCEJ. REALITY JEST ICH SOJUSZNIKIEM, CICHYM SYMBOLEM ICH WEWNĘTRZNYCH ROZTEREK.
Fotel Reality potrafi dostosować się do swojego odbiorcy i otoczenia, cicho wypowiedzieć to, czego nie można wykrzyczeć. Dynamiczna forma oraz szerokie możliwości doboru kolorystyki oparć i tapicerki pozwalają na jego dopasowanie do indywidualnych oczekiwań użytkownika oraz do projektu wnętrza. Może być zarówno klasycznym fotelem w banku, jak i wyjątkowym, zindywidualizowanym fotelem szefa agencji reklamowej, a co więcej, może występować jako wygodne krzesło konferencyjne w zrewitalizowanej kamienicy. Doskonała ergonomia i ponadczasowa estetyka sprawiają, że Reality nigdy nie wychodzi z mody, a przy tym jest bezgłośnym ambasadorem swego użytkownika.
-
-